miercuri, 22 septembrie 2010

Absolute Boyfriend / Zettai Kareshi


Absolute boyfriend e o serie pe care am vazut-o chiar de doua ori, iar acum ceva timp ma apucasem sa-i traduc subtitrarea. In concluzie am ajuns fed up with it, dar asta tocmai pentru ca mi-a placut foarte mult - am uitat sa spun ca este una dintre cele 2 j-dorama pe care le-a vazut si tata, semi-obligat de mine si de Aura.

Inca incerc sa inteleg de ce a facut asta. Pai sa vedem: eu ma uit fiindca imi plac tipii. Aura se uita fiindca ii plac tipii. Tata se uita fiindca... la naiba, nu merge! probabil ca si lui ii plac gagicile japoneze..sper.

Si Zettai Kareshi este o adaptare dupa manga (ca aproape toate, de altfel), insa cu plot-ul si personajele destul de mult schimbate.

Este vorba despre o tipa foarte 'needy', ca sa zic asa, care nu-si gasea si ea nici un gagiu. Pana intr-o zi cand e acostata de un nene, reprezantant al unei firme, care ii promite ca ii va schimba viata. Tipa se duce la sediul firmei, completeaza niste formulare despre cum ar vrea sa fie iubitul ei ideal si una-doua, peste cateva zile, se trezeste cu un colet imens in care ghiciti ce era! her absolute boyfriend! numai ca era robot. Si de-aici, sa te tii! de unde nu-si gasea si ea nici un fraier, nu stiu cum se face ca ajung sa se bata doi frumusei pe ea, al doilea fiind seful ei, jucat de dragutzul de Hiro Mizushima. Mai departe, uitati-va si o sa vedeti.

Plusuri: povestea, cast-ul, Hiro, Hayami Mokomichi de foaarte multe ori shirtless, final touching

Minusuri: o sa faceti alergie la cuvantul 'cream puff', care nu stiu nici pana acum cum se traduce in romana :) si Abe Tsuyoshi -nu-l suport. Noroc ca n-apare decat in vreo doua episoade.

Aibu Saiki e Riko, fata al carei vis e sa faca 'cream puffs' la un nivel rafinat
Night - jucat de Hayami Mokomichi, robotelul a carui soarta e sa sufere pana la final
Asamoto Soshi - seful incompetent care va fi unit cu Riko de nenumaratii cream puffs pe care ii vor gati impreunaAici Hiro are, dupa cum o numim eu si Aura, freza tip 'brad' :) N-am mai vazut-o la altcineva.

Concluzie: e o J-drama foarte funny si foarte cute; foarte funny si foarte cute?? hmm, atunci cum de m-a facut sa plang? Eh, dar sa ma abtin de la spoilere.
Link de dramawiki...neah, am treaba acum; ma duc sa-mi construiesc si eu un absolute boyfriend :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu