marți, 21 septembrie 2010

Nobuta wo produce

A fost a doua J-drama pe care am vazut-o. Asta pentru ca nu stiam nici un alt actor, ci doar ma uitam toata ziua la filmulete cu Kame.

Sunt niste interviuri foarte misto cu el pe youtube, genul in care povesteste foarte serios cum nu-si gasea blugii, pentru ca i-i spalase maica-sa si alte treburi dintr-astea interesante, la care toata lumea prezenta la emisiune radea de mama focului, privindu-l cu acelasi drag cu care lingeam eu monitorul. Sunt convinsa ca si daca si-ar fi scos mucii in direct, n-ar fi fost mai putin adorabil.

Din Nobuta wo produce am aflat de existenta a doua fiinte de mare importanta pentru viata mea viitoare (viitoare in raport cu momentul de atunci, al descoperirii lor, nu viitoare de acum incolo; ah, la naiba, aici nu se potriveste, pentru ca inca nu m-am maritat cu Yamapi).

Una dintre cele doua fiinte este, intr-adevar, Yamapi, care cred ca face aici rolul lui cel mai bun, in sensul ca joaca in sfarsit un personaj diferit fata de rolurile pe care le are de obicei, in care e nevoie doar sa se uite putin cu privirea lui sexy si se topeste inimele la toate fetili. Sau sa-si dea tricoul jos...arrghh!
Cealalta este Maki, pe care nu stiu daca o urasc sau o iubesc, fiindca joaca cu absolut toti gagiii misto ai Japoniei! dar pe vremea aia nu stiam asta, credeam ca e o amarata, asa cum era si personajul ei, Nobuta. Hmm, uite ca si Maki face aici un rol diferit fata de restul filmelor in care joaca si in care nu face altceva decat sa se chinuie sa para kawaii.
Plot:

Shuji e un baiat simpatic, popular in toata scoala, care zambeste mereu si se intelege cu toata lumea; singurul pe care nu-l suporta este Akira (jucat de Yamapi), un baietas mai ciudatel de felul lui, care se tine scai de el (e inutil sa spun ca dupa ce-am vazut Nobuta wo produce eu si cu Aura faceam non-stop chestii gen 'kon-kon!', 'Nobuta POWER!' sau 'Bye-bicycle'!). Totul se schimba insa cand la ei la scoala apare Nobuta (Maki), amarata, complexata si cu parul slinos atarnandu-i peste fata; Shuji si Akira fac un pact prin care se inteleg s-o 'produca' pe Nobuta, adica s-o transforme intr-o fata populara.
Kame si Yamapi: doi pisoi sexy

Partea foarte tare e ca eu si cu Aura am sarit, prin nu stiu a cui neatentie, tocmai de episodul in care se intampla chestia asta. E adevarat ca ni s-a parut un pic ciudat cum de se intalnisera toti trei si cum de se intelegeau deodata Shuji si Akira, dar ne-am uitat mai departe, pana la ultimul episod. Abia dupa ce s-a terminat am dat peste niste filmulete pe youtube in care apareau multe secvente pe care nu ne aminteam sa le fi vazut vreodata.
Nobuta wo produce este un film despre prietenie. Nu va lasati inselati de faza cu salcia de la inceput, pe care n-am inteles-o nici pana acum, sau de episodul cand fac ei o haunted house si aia care-i ajutasera erau de fapt..spirite? (nici faza asta n-am inteles-o) ca sa o lasati balta. Merita vazut. Este singurul film in care nu a fost nevoie de o poveste de dragoste ca sa ma faca sa plang. Si acum, cand scriu asta (acum cand scriu, nu cand cititi, etc) imi dau lacrimile. Este vorba despre prietenia pura si despre cum poate schimba ea oamenii.
Si nu, nu e un film trist. E comedie, in 80% din timp. Doar ca sunt si multe momente heart-touching.

dramawiki

Inca ceva: OST-ul de la Nobuta wo produce este Seishun Amigo, melodie cantata de Kame si de Yamapi in duet. Mie-mi place.


Mda.
Bye-bicycle!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu