duminică, 19 septembrie 2010

Cuvant inainte: de ce, cum si de ce?

Blogul asta exista pentru ca tocmai l-am creat; 'tocmai l-am creat inseamna acum maxim cinci minute, adica cinci minute de dinainte sa ma apuc sa scriu prima postare, nu cinci minute de cand ati intrat voi pe blog, pentru ca asta ar fi imposibil, bineinteles. Vasazica acum scriu prima postare de pe blogul intitulat atat de sugestiv 'J-noob' (acum, adica in momentul asta in care scriu, nu in momentul in care cititi voi, dar ceva imi spune ca deja v-ati prins), adica 'J' de la 'Japanese' si 'noob' de la varianta mai smechera a lui 'newbie'.

Bleah, hai sa bag si varianta oficiala.

Acum 3 luni, adica inainte sa inceapa binecuvantata vacanta de vara, n-as fi stiut sa fac diferenta intre un japonez si un chinez cand ii vedeam pe strada.

Acum 3 luni, nu suportam sa ma uit la filme cu asiatici din motive de 'aoleu, ce sa ma uit eu la uratii astia??'

Acum 3 luni nu stiam nici un cuvintel in japoneza (acum stiu vreo 2-3, mare progres, simteam nevoia sa ma dau mare).

Acum 3 luni, daca trecea un japonez pe langa mine, nici nu l-as fi observat.

Intr-un cuvant, pentru mine asiaticii erau inexistenti, ba mai mult decat atat, erau ceva naspa, ca sa ma exprim pe intelesul tuturor.


Numai ca la un moment dat am cazut cu capul in cada si cu uscatorul de par in mana si bam! dintr-o data, dupa ce m-am curentat bine, am inceput sa aud gandurile femeilor. Ah, stati ca asta e altceva.

Pana cand, intr-o zi de vara, in timp ce ma uitat la niste anime-uri pe un site, am vazut acolo o reclama care zicea ceva despre niste top J-dramas; am dat click, m-am uitat la un episod - scandalizata ca suport, ba mai mult, incepe sa-mi placa, m-am mai uitat la inca un episod - incepand sa-mi pun intrebari despre sanatatea mea mintala atunci cand mi-am dat seama ca ma uit la un gagiu japonez si salivez!! in fata monitorului si iata ca, de atunci, am ajuns sa renunt la toate serialele la care ma uitam si sa le inlocuiesc cu J-drama. Yay!

Din pacate, nu prea am cu cine sa impartasesc entuziasmul, in afara de sora mea, asa ca m-am gandit sa fac un blog in care sa aberez despre filme, muzica si alte cele, dar toate cu japonezi.

In concluzie, de aceea.

Si da, toate review-urile vor fi facute in stilul asta random de exprimare. Da, da, da.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu