joi, 23 septembrie 2010

Hiro Mizushima renunta la actorie


Intrerup sirul rememorarii filmelor pe care le-am vazut, pentru o stire de ultima ora (ma rog, am aflat-o de 3 zile, doar ca nu mi-a trecut prin cap s-o scriu pana acum).

Pe 21 septembrie unul dintre prietenii mei japonezi si-a pus la status pe facebook, in engleza lui adorabila, chestia asta: "Today I saw a damn big news!! Japanese actor world is so scary!!!The Mizushima Hiro will leave from actor world! I don't know why, but I think he was deleted by scary something. I don't like Japanese such system. He is just so popular now!"

Intr-adevar, pe data de 21 septembrie homepage-ul lui Hiro a fost sters. Actorul a declarat ca vrea sa renunte la actorie pentru a se putea concentra asupra carierei de scriitor (chiar mor de curiozitate sa vad ce roman ar putea el sa scrie, desi cred ca e o minciuna cusuta cu ata alba). Motivul relatiei proaste dintre Hiro si K-ON sa ar putea fi faptul ca s-a casatorit anul trecut cu Ayaka, fara sa-si informeze agentia.

In orice caz, am ramas socata. Hiro e unul dintre actorii mei preferati.
Fara sa mai punem la socoteala ca e smoking hot!
Sigur o sa-si gaseasca alta agentie...ar fi fraier sa nu o faca, mai ales fiind atat de popular.

Cum sa renunti la actorie cand arati asa?
Asteptam cu nerabdare live action-ul BECK, cu Hiro Mizushima, Mukai Osamu si Sato Takeru. Sper din suflet ca BECK sa nu fie ultimul film in care a jucat Hiro!

BECK trailer:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu