duminică, 19 septembrie 2010

Yamato Nadeshiko Schichi Henge



Am sa ma las sa alunec pe firul amintirilor (auch, tocmai am cazut in fund) si am sa vorbesc despre prima mea J-dorama, cea care mi-a schimbat viata (si gusturile la baieti, oarecum). Este vorba despre Yamato Nadeshiko Shichi Henge, care e o adaptare dupa The Wallflower (a.k.a Perfect Girl Evolution), manga si anime la care nu m-am putut uita din cauza ca baietii aia desenati aratau ca niste femei urate si buzate, adica cam asa:
Povestea de destul de stupida in sine, dar stupida intr-un mod enjoyable, asa cum sunt de fapt majoritatea seriilor de gen. Wow, am inceput sa scriu prea coerent, nu-mi place.

Vasazica, plot:
Pe scurt, e vorba despre o proasta care a ramas marcata pe viata de faptul ca atunci cand si-a marturisit sentimentele fata de gagiul pe care il placea, el a facut-o urata si a lasat-o cu buza umflata (hmm, poate de-asta sunt desenati asa?). De atunci, ea se transforma intr-o ciudata care doarme cu scheleti in camera, se uita toata ziua la filme horror si, in general, incearca sa alunge orice forma de frumusete din viata ei.

Numai ca matusa fetei, o tanti foarte bogata, face un targ cu patru baieti frumosi: daca reusesc s-o transforme pe ciudata intr-o lady, atunci ii lasa sa locuiasca pe gratis in ditamai casoaia ei.
Asta n-am inteles-o prea bine...adica baietii astia, cat de smecheri erau ei, n-aveau bani sa plateasca chiria??

De remarcat este drama pe care o traieste personajul principal masculin, Kyouhei, care plecase de-acasa din cauza ca maica-sa innebunise si nu-l mai suporta...ghiciti de ce? fiindca era prea frumos! si se saturase sa fie mereu gloata de fete adunate ca la Wembley in fata casei. Ce vreti, sa fii exagerat de frumos poate fi dureros...mda.

Acum, cand vad rezumatul pe care l-am scris, nu-mi vine sa cred ca m-am uitat la asa ceva. Dar a fost misto. Nu pot sa zic ca e cea mai buna J-drama la care m-am uitat, dar e ok, are destule faze amuzante si in plus, e posibil ca asta sa fie filmul in care Kamenashi Kazuya arata cel mai bine, dintre toate in care a jucat.

Cine joaca si e main cast?



Kamenashi Kazuya as Takano Kyohei

Gagiul asta e viitorul sot al lui Aurash Copil de Plush (sora mea de12 ani care e si mai obsedata decat mine, daca e posibil asa ceva). Eu zic ca e cam mare pentru ea, dar nu-i nimic, oricum eu ma marit cu Yamapi. Revenind:
Oomasa Aya as Nakahara Sunako
Ma cam enerveaza fetita asta. No special reason, doar ca nu-mi place de ea.

Tegoshi Yuya as Toyama Yukinojo
mai multe despre Tegoshica Gogoshica in alt post

Uchi Hiroki as Oda Takenaga


si Miyao Shuntaro as Morii Ranmaru
un urat. nu-mi place de el.

Ah, era sa uit: sountrack-ul e cantat de Kat-tun. Click aici pentru download: Love Yourself

Concluzia? Habar n-am. Uitati-va, daca aveti suficient timp liber. Nu e rau. Pentru mine asta a fost inceputul; e asa ciudat, nu stiam nici un actor de-ai lor pe atunci, chiar incurcam personajele intre ele (ce vreti, daca toti aveau ochii strambi), acum aproape ca nu e film la care sa ma uit si sa nu 'cunosc' pe cineva. Plus ca, asa am ajuns sa-mi cunosc viitorul cumnat (nu sunt sigura insa daca o sa fie Kame sau Tegoshi...dar despre duelul dintre cei doi pentru inima Aurei si despre sentimentele ei ascunse fata de Tegoshi, in episodul urmator.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu